תיקים ומזוודות לה בורסה

סט מזוודות

סט מזוודות איכותיות מבית לה-בורסה. שלישיית מזוודות בעיצובים מיוחדים ובאיכות גבוהה ביותר. כל מזוודה עם 8 גלגלים לחוויית נסיעה מושלמת.

סט מזוודות

שלישיית מזוודות בגדלים 20″, 24″ 32″ הינה רכישה נפוצה מאד. אם אתם מתכננים טיסה משפחתית או זוגית, כדאי שתשקלו לרכוש סט מזוודות. כך אתם יכולים לחסוך כסף.

כל היתרונות לרכישת שלישיית מזוודות

ארבעת היתרונות ברכישת סט הן בראש ובראשונה חיסכון כספי.

1 – המחיר עבור רכישת כזו הוא נמוך משמעותית מרכישת מזוודה בודדת בכל פעם.הסיבה היא שהיצרנים והיבואנים מביאים את המזוודות במכולה בסטים על מנת לחסוך מקום, ואם אנשים קונים ממך רק את הגדולות או רק את הקטנות, אתה תקוע עם שאר הסט. לכן כשאתה קונה סט שלם, זה הרבה יותר נח למוכרים והם מוכנים לעשות הנחה משמעותית

2 – בנוסף, כאשר רוכשים סט, ניתן להכניס את המזוודות אחת בתוך השנייה מה שחוסך מקום פיזי בזמן אחסון המזוודות. בפרט היום שישנם צעירים רבים שגרים בדירות סטודיו וברגע שהם קונים שתי מזוודות זה כבר קשוח מבחינת אחסון.

3 – יתרון שלישי בקניית שלישיית מזוודות הוא שמתאפשר לך לבחור את הגודל הרצוי והנצרך לך באותו רגע, בלי להתפשר על גודל המזוודה הנכון לך בכל נסיעה. לדוגמא, להרבה אנשים יש בביתם מזוודה גדולה 28″ כי הם צריכים אותה לטיסות רגילות. אבל, לפעמים, לצורך טיול קצר לסופ”ש, אתה צריך מזוודה בינונית ולא בא לך להיסחב עם מזוודה ענקית.

4 – יתרון נוסף הוא למקרה בו אתם נוסעים לזמן ארוך או כל המשפחה יחד. מה יותר יפה מסט מושלם בצבע אחיד לכל המשפחה, דבר שהופך את כל ההופעה שלכם להרבה יותר מעניינת. לא פחות חשוב כשכולכם בצבע אחד, קל יותר באופן משמעותי לזהות את המזוודות שלכם, בשדה התעופה או בכל מקום אחר.

המזוודה לא נמצאת איתנו במשך הנסיעה או הטיסה. למרות שהיא מאוד יקרה לנו, גם מבחינת שוויה הכספי ובעיקר בגלל שווים של כל החפצים האישיים הנמצאים בה.

לא נעים לתאר אדם שמגיע ליעד הטיול שלו והמזוודה אינה מגיעה איתו יחד. כולנו כל כך חוששים מתרחיש כזה. אז נכון שאם קונים סט מזוודות, זה לא בהכרח יכול למנוע מאתנו לאבד את המזוודה, אבל זה נותן לנו הרבה יותר בולטות ואחידות לעומת המזוודות האחרות –  וזה מהווה יתרון גדול.

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקה עדייןחזור לחנות