תיקים ומזוודות לה בורסה
ארנק לגבר

איך בוחרים ארנק לגבר?מדריך לה בורסה

בחירת ארנק לגבר

מדריך לה בורסה, מקנה לך ידע, כיצד תבחרו ארנק לגבר, שהכי יתאים לך…

יש דברים שלא ממהרים להחליף, גם אם הם מרוטים ובלויים, ולא כי ההוצאה מרתיעה, אלא כי הפריט יותר מדי קרוב לליבנו, ופה נציין שבין היתר ארנק לגבר עונה על ההגדרה הזאת, כי הוא מלווה אותנו לאורך היום, לצדנו כאשר מתאהבים ורוכשים, לצדנו כאשר יושבים במסעדה, לצדנו כאשר נכנסים לרכב, לצדנו כאשר יוצאים לעבודה, לצדנו כאשר יושבים עם בן הזוג במסעדה וכדומה.

 

עם זאת, אם למרות הכול הגיע הזמן לבצע שינוי – אם בשל מצבו או כי מחפשים גיוון, רצוי שנבין כיצד בוחרים את הארנק המושלם והמתאים – כיצד מוצאים את האחד שילווה אותך מעתה והלאה עד הפעם הבאה?

חלוקת תאים

רגע לפני שנקפוץ לפרמטר איכות ונראות, נעצור בפרקטיקה, פרמטר שאולי פחות כיף לבחון, אך מאוד מהותי עבור סך החוויה ותחושת שביעות הרצון. ראשית יש לבחון האם אתם טיפוסים מסודרים או מבולגנים ובהתאם נתקדם לקראת הרכישה.

ובכן אם אתם טיפוסים מסודרים, מוטב שתבחרו בארנק עם כמה שיותר תאי חלוקה, וזאת כי סביר ביותר להניח שתשתמשו בהם כמו שצריך. עם זאת, אם אתם טיפוסים שזורקים כל דבר לתא הפנוי הראשון, מוטב שתבחרו באחד עם תאים גדולים ונוחים לשימוש.

מה לבדוק כשבאים לבחור ארנק לגבר?

אם זה הארנק היחיד לשימוש, עליו לדעת להכיל את שורת הפריטים הבאים: מגוון כרטיסים (כרטיסי אשראי, כרטיסי קופת חולים, כרטיסי מועדון וכדומה), שוברים (כי תמיד יש כאלו), שטרות וכסף קטן וכמובן מקום לתמונה, אם של עצמך, אם של הילדים ואם של בן הזוג, כי תמיד כיף לפתוח את ולחייך.

כמו בכול תחום, גם בתחום הארנקים איכות החומר, משפיעה באופן ישיר על גובה המחיר. מכאן שלצד העובדה, שקשה לעיתים להוציא כסף עבור פריט שאמור לאחסן כסף, עדיין יש לראות את התמונה השלמה, כאשר התמונה השלמה היא שאם תשלמו מעט עבור מוצר שמיוצר ברמה נמוכה ,מהר מאוד הוא עשוי להישחק ולהיהרס.

ישנם כמה דברים שהבלאי בהם שכיח :תאי הכרטיסים השונים, מחמת השימוש המרובה סובלים תכופות מבלאי מצטבר. אז לא, לא חייב לבחור מוצר מעור אמיתי ולא חייב לרכוש מוצר מעור איטלקי, אך כן יש לבחון היטב את טיב החומר ואף לוודא שהארנק מגיע עם אחריות.

גודל הארנק והתאמתו 

האם לבחור בארנק גדול או קטן? ובכן גודל הארנק תלוי בפרמטר אחד – בגודלו של התיק. משמע אם התיק שאתם בדרך כלל הולכים עמו קטן, בחרו בהתאמה באחד קטן. אם אין לכם בעיה של מקום, הרי שאחד גדול תמיד יהווה פתרון נוח. הוא יישאר יותר מסודר, פחות ייהרס (כי פחות יורגש בו העומס) ובאופן כללי יהיה יותר נוח לשימוש.

חיכיתם מאמר שלם ועכשיו ניגע במה שחשוב באמת – עיצוב! ארנק לגבר הוא הרבה ומעבר לפרקטיקה, הוא פריט שעושים בו שימוש מרובה . על כן חשוב שבכל פעם שתשמשו בו,תתפשט בכם הרגשה טובה.

אין זה משנה אם העיצוב מודרני, ייחודי, טרנדי, או המילה האחרונה בעולם האופנה. מה שטרנדי כיום בשנה הבאה עשוי להתחלף. ועל כן חשוב מכול שאתם תרגישו חיבור אישי למוצר.

לאחר שהבנו מה חשוב באמת, נציין מה אין לעשות: אז כך…

א. אין לאפשר לאדם אחר לרכוש עבורכם ארנק (אינכם רוצים להיתקע עם מוצר פרקטי רק כי לא נעים לכם)

ב. אל תאפשרו להפרש זעום במחיר להוות פקטור משפיע, אין לרכוש מכל חנות (עדיף מחנות שמתמחה בתחום)

ג. אין לרכוש ארנק רק על מנת שיחכה שהנוכחי ייהרס (כי כשזה יקרה כבר תרצו דגם אחר).

מה עוד אין לעשות? אין להתפשר, כי כפי שציינו ארנק הנו אחד המוצרים היותר שימושיים!

עכשיו , כשאתה מוכן לקראת רכישת הארנק הבא שלך- הכנס לעמוד  ארנק לגבר ובחר לך ארנק איכותי שעבר את כל הבדיקות הנ”ל. תתחדש!

 

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקה עדייןחזור לחנות