תיקים ומזוודות לה בורסה
טרולי למטוס

מזוודות, לבחור נכון! מדריך לה בורסה

איך לבחור נכון מזוודות?

השאלה הנפוצה ביותר בקרב לקוחותינו היא: “קיימים כל כך הרבה סוגים של מזוודות. איך נדע במה לבחור?”.

לפני הכל , קצת היסטוריה 🙂

מה שכל כך ברור לכולנו היום כמוצר בסיסי “מזוודה על גלגלים” לפני חמישה עשורים בסה”כ לא היה קיים, כולם היו סוחבים את כל המזוודות ללא גלגלים.

תחילת עידן מזוודה עם גלגלים

עצם הרעיון להוסיף למזוודה גלגלים היה נראה לכולם מוזר ומיותר …בשנת 1970 ניסה ברנרד סאדו האיש שהמציא את הטרולי לשווק אותו בחנויות בניו יורק ללא הצלחה. 

כמובן שאת ההמשך כולנו יודעים, ובעקבות כך, היום ישנם המון מזוודות עם גלגלים.

כיום, התיק הענק עם הגלגלים שהיה נראה מוזר, נהפך לפריט אופנה ואנשים רבים מתחילים את החופשה שלהם כבר בקניית המזוודה 🙂

 

תיכנון החופשה והיציאה לחו”ל

כשאנחנו יוצאים לחו”ל ,אנחנו משאירים את כל הבית שלנו מאחור  וברור שאי אפשר לקחת איתנו את כל מה שאנחנו רגילים אליו ביום יום רק מזוודה אחת תצא איתנו למסע שלנו.

חשוב לזכור בראש ובראשונה כי ייעודה של המזוודה הוא להעביר את חפצינו האישיים – המכילים חפצים בעלי ערך כספי/רגשי רב, בדרך מרובת טלטלות וחבטות הנובעות מהשלכות המזוודות על ידי עובדי שדות התעופה. במהלך הדרך עוברות המזוודת נפילות והתנגשויות ולחצים גבוהים של משקל כאשר נערמות המזוודות אחת על השנייה בעת ההעמסה. למרות כל אלה אנו מצפים מהמזוודה שלנו להגיע שלמה ליעדה ללא קרעים או שברים וללא נזק לתכולה הפנימית. למצוא את עצמך בעמדה של קבלת המזוודות בתחילתה של החופשה עם מזוודה שבורה ולגרור אותה למונית ומשם למלון היא חוויה ממש לא נעימה .

 

שלב בחירת המזוודה

כדי לבחור מהי המזוודה הנכונה מתוך שלל המזוודות הקיימות יש לשים לב למספר פרמטרים המשפיעים על איכות וטיב המזוודה המקטינים את ההסתברות לנזק.

אלו המחשבות שעולות לנו בראש לפני שאנחנו מתחילים לייצר עבורך מזוודה לטיול הקרוב שלך.

את תהליכי היצור אנו תמיד מתחילים ביצור חומרי גלם  מקוריים ואיכותיים. אחרי הבנה עמוקה איזה חומר מתאים לאיזה צורך אנו ניגשים לייצור חומר הגלם (חשוב מאוד לא לקנות חומרי גלם מהשוק שלעתים דוחפים לך את השאריות שנותרו להם מעונות או משנים קודמות ) בטנות המזוודה ,הרוכסנים,הגלגלים וגם החלקים הפנימיים הכל חייב להיות חדש ולא ממוחזר .חוליה חלשה אחת בשרשרת הופכת את כל השרשרת לחלשה .

 

במפעלים שלנו ובפרט במפעל המזוודות שלנו אנחנו מקפידים תמיד על חיזוקים נוספים למשל תפירות צפופות יותר מכרגיל, ניטים וברגים נוספים להצמדת הגלגלים לגוף המזוודה וכדו שמקנות למזוודה יכולת לעמוד בלחצים לא סבירים שיופעלו עליה ככל הנראה בשדות התעופה 🙂

מזוודות לה בורסה LA BORSA עומדות במבחני העמסה שכאלה במבדקים שמבוצעים על ידינו בתום היצור .

וכל מה שנותר לך זה לבחור נכון , מזוודות לה בורסה .

 

מחפשים מזוודה ענקית? היכנסו ללינק >>

מחפשים מזוודות ורודות? היכנסו ללינק >>

מחפשים סט מזוודות איכותיות ? היכנסו ללינק >>

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקה עדייןחזור לחנות