תיקים ומזוודות לה בורסה
תיקים לנשים

מה חשוב לדעת כשבוחרים תיק לנשים-מדריך לה בורסה

תיק לנשים כיצד לבחור – מדריך לה בורסה

הבחירה שלנו בתיק חדש היא בדרך כלל על פי המראה, אך אל לנו לשכוח שתיק אינו אגרטל או תמונה ,תיק חייב להיות, נח ופרקטי.

אייל אלישע, בעלים של חברת LA-BORSA מוביל קו אופנתי ועדכני במגוון רחב של מוצרים, תיק צד לנשים. תיק מחשב לנשים, תיקי נשיאה לנשים, תיק לעגלה ועוד.

כשאת בוחרת תיק ,מומלץ להתחיל לחשוב על הצורך והשימוש בו ,תיקים ליום יום יהיו נוחים יותר ועשויים מבדים רכים וחזקים.

לעומתם תיקי ערב יהיו עשויים מחומרים רכים יפים ומבריקים, שתפקידם להבליט את הנוכחות של ההופעה שלך, אבל לא להפריע לה להיות מי שהיא.

]תיק גב לנשים  

כמו כן ,תיקי עבודה  יהיו על פי רוב גדולים יותר  מכיוון שהם אמורים להכיל כמות גדולה יותר של פריטים כמו: מסמכים, ,קלסרים, בקבוק מים ועוד

לעומת זאת תיקי ערב יהיו קטנים ומינימליסטיים, ויכילו רק, ארנק לכרטיסים, איפור ,מפתחות וכו

תיקים לנשים מבית לה בורסה

אנחנו כיצרנים, תמיד מתכננים נוחות מרבית למשתמשת .לעתים רחוקות אנחנו נתקלים בדילמות של הלקוחות שלנו.

את מה להעדיף …יפה יותר או נח יותר. זו התלבטות שקיימת גם כשאת הולכת לקנות שמלה או נעל ואפילו מקרר לבית. משו מעוצב היטב ומשגע, אבל לא נח בכלל, בוודאי יגרום לנו, להתחרט מהר מאוד, על הבחירה שלנו .

והאמת, גם ההפך, נוח התיק ככל שיהיה, אבל באמת לא קשור בצבעים או במראה העדכני שלו, נחת רוח רבה, לא תהיה לך ממנו, והוא ימצא את מקומו, עמוק עמוק בארון שלנו עד שנוציא אותו משימוש.

אנו, ב LA-BORSA רואים ומרגישים מחויבים, וכחלק מתפקידינו כמעצבים, לגרום לשלום בין שני הערכים הללו.

תיקי נשים מעוצבים

תיקי מעצבים
 

 

ניקח לדוגמה, את חלוקת התיק הפנימית : על פי רוב, ברור שיהיה לך נח יותר אם תהיה  חלוקה בבטנת התיק,

כמו כן, רוכסנים חיצוניים כמה שניתן (אנחנו משתדלים לפנק כל תיק ברוכסן אחורי דרך קבע) כדי שתוכלי לראות ולמצוא כל פריט שהוכנס לתיק מיד כשתצטרכי אותו .

מיקום החלוקה משתנה בהתאם לעונה בה מיוצר התיק וצרכי הלקוח אם זה בקיץ אכן תהיה חלוקה שווה ובמרכזו של פנים התיק .בחורף (שלעתים מכניסים לתיק אריג או של ) או תיק לנשים המיועד לקלסרים גדולים, שתופסים את כל חלל התיק, נקפיד לייצר  תא אחד גדול ומרווח, ותא אחד קטן.

לה בורסה – בניית מותג תיקים

לעתים בחנות או כשאנו רואים תיק לנשים ברחבי הרשת הוא נראה מעולה אבל אם לא נשים לב למפרטי המוצרים אנחנו חייבים לדעת שיש מי ששם לב עבורנו לכל הפרטים הקטנים. כשאת בוחרת באתר שלנו ממגוון תיקי נשים את יכולה להיות שקטה שאת רוכשת רכישה מושלמת.

המותג לה בורסה LA BORSA עומד מאחורי התיקים שאנו מיצרים עבורך  וערב לחוויה הטובה שאנחנו מיעדים לשימוש במוצרים שלנו. לך רק נשאר לבחור בתיק איכותי מבית  LA-BORSA  שניתן לסמוך עליו באיכות ובעיצוב .

תיק לעגלות

אנו משלבים איכות ללא פשרות הן ביצור התיק והן בשימוש בחומרי גלם איכותיים.

עוד נקודה שבאה לידי ביטוי בבחירת תיק היא כמובן הטעם האישי. לכל אישה יש את מרקם החומר ממנו מיוצר התיק הצבעים העיצובים אליהם היא מתחברת יותר. ולכן, היא תבסס את הבחירה שלה גם על שיקולים אלו.

כשתגלי כמה מיוחד מגוון תיקי לה בורסה, בטוח שתמצאי את התיק המיועד לך 🙂

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקה עדייןחזור לחנות