תיקים ומזוודות לה בורסה
תפידנית

תפידנית – המגן האישי שלך לתפילין

התפידנית הוא תיק ממוגן לתפילין, המיועד לאנשי צבא, לאנשי כוחות הביטחון ולאנשים שאוהבים  לצאת לשטח.

עבור חיילים ואנשים הנמצאים בשטח בתנאים קשים, שמירה על התפילין היא אתגר לא פשוט. התפילין עלולות להירטב, להינזק או אפילו להיות חשופים לתנאי חום קיצוניים או חלילה שריפה.

מטיילים: מטיילים המטיילים בשטח או בחו”ל זקוקים לפתרון יעיל להגנה על התפילין. התפידנית קלה וקומפקטית, ומאפשרת נשיאה נוחה של התפילין לכל מקום. כמו כן, אנשים העוסקים בפעילות שטח, כמו טיפוס הרים, רכיבה על אופניים או ריצה, זקוקים לפתרון הגנה ייעודי לתפילין

לשם כך פותחה התפידנית – תיק איכותי וממוגן המיועד להגנה מקסימלית על התפילין בכל מצב. מבנה התפידנית עשוי לבלום מכות, זעזועים ואף ירי. כמו כן התפידנית מגנה על התפילין מטמפרטורות קיצוניות וקרינת שמש. החומרים עמידים בפני מים, ומגנה על התפילין מפני לחות, גשמים ורטיבות.

מלבד המיגון והעמידות, לתפידנית יש מבנה פנימי מסודר עם נפח אחסון, כיסים ורצועות לייצוב מושלם של התפילין גם של יד וגם של ראש.

נוחות נשיאה: התפידנית מגיעה עם רצועות נשיאה נוחות, מתכוונת המאפשרות נשיאה קלה על הכתף או בתיק, ומאפשרת ניידות מלאה עם התפילין בשטח. כמו כן, התפידנית קטנה וקלה יחסית, ומאפשרת נשיאה נוחה בתיק גב או בכיס.

התפידנית מאפשרת לחיילים וליוצאים לשטח לממש את המצווה היקרה של הנחת תפילין גם בתנאים הקשים ביותר, בפרט שהמצווה היקרה נודעה בשמירתה והגנתה על היוצאים למקום סכנה. מבלי להתפשר על הגנה או בטיחות של התפילין. כעת, השטח לא מהווה מגבלה אלא אפשרות לחיזוק הדבקות במצוות

התפידנית היא המצאה ישראלית לפתרון יעיל ונוח להגנה על תפילין במהלך פעילות שטח, שירות צבאי או טיולים. היא עשויה מחומרים חזקים ועמידים, ומספקת הגנה מקיפה מפני פגיעות, זעזועים, מים ואבק. התפידנית קלה וקומפקטית, ומאפשרת נשיאה נוחה של התפילין לכל מקום.

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה שלך ריקה עדייןחזור לחנות