איך לבחור נכון מזוודות?

השאלה שנשאלת פעמים רבות ביותר בקרב לקוחותינו היא: קיימים כל כך הרבה סוגים של מזוודות. איך אדע מה מתאים לי ?

לפני הכל , קצת היסטוריה 🙂

מה שכל כך ברור לכולנו היום כמוצר בסיסי “מזוודה על גלגלים

לפני חמישה עשורים בסה”כ לא היה קיים, כולם היו סוחבים את כל המזוודות ללא גלגלים.

תחילת עידן מזוודה עם גלגלים

עצם הרעיון להוסיף למזוודה גלגלים היה נראה לכולם מוזר ומיותר …בשנת 1970 ניסה ברנרד סאדו האיש שהמציא את מזוודת הגלגלים הראשונה (טרולי) לשווק אותו בחנויות בניו יורק ללא הצלחה. 

את ההמשך הסיפור כולנו יודעים,ובעקבות כך, רעיונות גדולים ,חודרים לאט ,מסתבר.

כיום, התיק הענק עם הגלגלים שהיה נראה מוזר,נמצא בשימוש של כולנו ,ואם נראה מישהו שסוחב 30 ק”ג ללא גלגלים,בטוחני שנתמה עליו .

זאת ועוד במקום שבהתחלה הגלגלים נחשבו מוזרים לתיק, כיום המזוודה  נהפכה  לפריט אופנה, ואנשים רבים מתחילים את החופשה שלהם כבר בקניית המזוודה 🙂

 

תכנון החופשה והיציאה לחו”ל

כשאנחנו יוצאים למסע כלשהו או לחופשה. אנחנו משאירים את כל חפצינו מאחרינו, וברור שאי אפשר לקחת איתנו את כל מה שאנחנו רגילים אליו ביום יום, רק מזוודה אחת תצא איתנו למסע שלנו.

חשוב לזכור בראש ובראשונה כי ייעודה של המזוודה הוא להעביר את חפצינו האישיים – המכילים חפצים בעלי ערך כספי/רגשי רב, בדרך מרובת טלטלות וחבטות

עוברת נפילות והתנגשויות ולחצים גבוהים של משקל כאשר נערמות המזוודות אחת על השנייה בעת ההעמסה.

פעמים רבות, מוצאת המזוודה שלנו את עצמה חווה חבטות וטלטלות ואף לחצים גבוהים(כשמערימים את המזוודות של כולנו, זו על זו) עובדי שדות התעופה בבואם להעמיס את המזוודה בבטן המטוס.

כמו כן, גם דרכה של מזוודתנו בדרכה אלינו חזרה דרך המסוע האהוב, כרוכה אף היא בנפילה חזקה מפיו הנפער של השרוול עד משטח המסוע .

קשה מסעה של מזוודתנו כככל שיהיה ,אנו רוצים ומצפים לראותה נחה על המסוע בשלמותה ובטח ללא נזק לתכולה,כאילו לא עברה מסע מטלטל.

למצוא את עצמך,בעמדה של קבלת המזוודות בדרכך הביתה זה לא נעים .

הרבה יותר לא נעים, זה למצוא את עצמך עם מזוודה שבורה,נטולת גלגל, שבורת זרוע או עם רוכסן מקולקל, בתחילתה של חופשה.

טעמו המתוק של המחיר הזול, והרכישה ממקום שאינך יודע מי ייצר את המזוודה,מתפוגג מיד באותם רגעים.

שלב בחירת המזוודה

כדי לבחור מהי המזוודה הנכונה מתוך שלל המזוודות הקיימות יש לשים לב למספר פרמטרים המשפיעים על איכות וטיב המזוודה המקטינים את ההסתברות לנזק.

אלו המחשבות שעולות לנו בראש לפני שאנחנו מתחילים לייצר עבורך מזוודה לטיול הקרוב שלך.

תובנות מתהליכי יצור 

את תהליכי היצור אנו תמיד מתחילים ביצור חומרי גלם  מקוריים ואיכותיים. אחרי הבנה עמוקה איזה חומר מתאים לאיזה צורך אנו ניגשים לייצר את חומרי הגלם

אזהרה ליצרנים באופן כללי,לא לקנות חומרי גלם שכבר קיימים במחסני המפעלים, שלעתים קרובות אתה יכול לקבל בהזמנתך, חומרים ששכבו מספר שנים במחסנים.

חשוב להבין, לכל חומר יש תאריך תפוגה .יצרני בדים, גלגלים, ידיות טרולי, וכו גם אם היצור היה בסדר לשעתו ,אם היצרן הניח אותו במחסן לח במשך כשנה, החומר מתבלה וחיי המדף שלו קטנים.

כשתייצר ללקוחות שלך, תיק ,מזוודה או כל דבר אחר, מחומרים שישבו שנים במחסן הם יתבלו מהר מאוד כשהם אצל הלקוח.

בטנות המזוודה ,הרוכסנים,הגלגלים וגם החלקים הפנימיים הכל חייב להיות חדש ולא ממוחזר .חוליה חלשה אחת בשרשרת הופכת את כל השרשרת לחלשה .

בחירת מפעל ראוי 

במפעלים שלנו ובפרט במפעל המזוודות שלנו אנחנו מקפידים תמיד על חיזוקים נוספים למשל תפירות צפופות יותר מכרגיל.

גילינו שפעמים רבות ,מפעלים פשוט רוצים לחסוך (פשוט הזוי, לחסוך כמה גרושים ולהרוס ליין שלם של מזוודות)ולכן צפיפות התפרים על הבד נמוכה .

LA-BORSA מקפידה באמצעות העובדים המסורים שלנו המפקחים על תהליכי היצור על תפירה צפופה ואיכותית וכמובן חוטים איכותיים,שניתן לסמוך עליהם.

ישנם דברים שאי אפשר לתפור למזוודה .

גלגלי המזוודה והטרולי שמונח בראשה ,אינם נתפרים לגוף המזוודה אל מחוברים בברגים וניטים .

כמובן שגם כאן ,אם תתן למפעל להחליט, בכמה ברגים לחבר את הגלגלים לגוף המזוודה, פעמים רבות זה יהיה מחובר עד שעת המבחן של המזוודה,ושם זה יגמר.

אנו בלה בורסה, מחזקים תמיד, בברגים נוספים דבר המקנה למזוודה יכולת, לעמוד בלחצים לא סבירים שיופעלו עליה ככל הנראה.

בשדות התעופה ברכבות , באוטובוסים, במוניות, ובכלל במסעותיה השונים מהרגע שהיא יוצאת מהבית ועד שחוזרת איתנו חזרה לבתינו 🙂

 

מזוודות לה בורסה LA BORSA עומדות במבחני העמסה שכאלה במבדקים שמבוצעים על ידינו בתום היצור .

וכל מה שנותר לך זה לבחור נכון , מזוודות לה בורסה .

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות